Telli ajakiri      Toeta      Kontakt      
Sügava liikumispuudega Janar Peterson oli nõus jagama oma kogemusi Caremate’i teenuse kasutamisel. Nagu ikka, pole head asjad odavad, ent vajaliku abi Janar sai. Idee on hea, sest Eestis on väga palju inimesi, kes sellist teenust vajavad, aga paraku on vähe neid, kes sellist teenust endale igapäevaselt lubada saaksid – 10 eurot tunnis on ikka pigem ekstreemseteks juhtudeks, aga kui on abi vaja, siis on abi vaja Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Äraütlemata kodulehtede valmistamine mille puhul saaks kvaliteeti hinnata. Hoolsalt käsitööna hobi jaoks kodulehe koostamine mille puhul on alati ajavaru selleks kiire kodulehtede uuendamine põhjalikult http://www.aara.ee/Kodulehekulje_loomine_majandustarkvara_muugi_ja_ko_42-6#vi teadmiste poolest mõjus veebilehe uuendamine asjatundjatelt olulistele aspektidele lisaks kõigele on MTÜ kodulehe tegemine sest sarnasel teemal ka abs cad dir

Caremate teenuse saaja pilgu läbi

tekst: Janar Peterson fotod: Kevin Lillend, jaanuar 2019

Sügava liikumispuudega Janar Peterson oli nõus jagama oma kogemusi Caremate’i teenuse kasutamisel. Nagu ikka, pole head asjad odavad, ent vajaliku abi Janar sai.

Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Abistaja Allar aitab Janarit jõusaalis. Eesti Liikumispuudega Inimeste Liidu Rehabilitatsioonikeskuses on Jõulutunneli abil saadud HUR SmartTouch treeningseadmed, mida saavad kasutada väga erineva sportliku võimekuse ja eesmärkidega inimesed.

Caremate on veebirakendus, mis lubab viia kokku abistaja ja abivajaja. Olen  sügava liikumispuudega ja vajan tihti oma igapäevastes tegevustes kõrvalist abi  ehk siis isikut, kes oleks abistamiseks kompetentne. Caremate reklaamib, et  nemad suudavad selliseid inimesi pakkuda. Kuna mul oli üheks reedeks vaja  abilist, kes saaks minuga Kesklinnast trolliga Linnu teele sõita, et saaksin seal  asuvas Eesti Liikumispuudega Inimeste Liidu jõusaalis tunnikese ennast  liigutada, otsustasin proovida Caremate'i.


Teenuse tellimiseks pidin ennast esmalt kasutajaks registreerima, kõik igati lihtne ja arusaadav. Kasutaja loodud, asusin otsima õiget nuppu, kus seda teenust tellida saab. Ei läinud kaua, kui lehe ülaosas oran¾i nuppu märkasin, millel kirjas „Broneeri aeg“. Nupule klikkides avanes vorm väljadega, mis nõudsid infot abistatava kohta, nimi, aadress ja kõige all suurem väli lisainfoks. Täitsin kõik kenasti ära, lisainfoks panin, et vajan suurel määral kõrvalabi. Edasi allapoole kerides tuli märkida kolmest ülemkategooriast koosnevast valikutest, milles täpselt abi vaja on. Ülemkategooriateks on koduhooldus ehk
majapidamistööd; isikuhooldus, mille alla liigituvad enamasti hügieenitoimingud ning kolmandana abi väljas. Otsustasin, et mul on kodus ka koristamist vaja, nii valisin esimesest listist koristamise ja pesu pesemise, teisest riietumise ning kolmandast arstitoimingutel käimise. Järgmiseks tuli kalendrist valida kuupäev ja kellaaeg, mitte midagi keerulist.

 

Teenused ja aeg valitud, vajutasin nupule „edasi“, et oma broneering ära vormistada, mille peale avanes valik abistajatega, minul oli võimalus valida ainult ühte inimest. Silvia-nimeline naisterahvas, lugesin enne kinnitamist veel eelmiste klientide tagasisidet, kõik tundus okei. Märkisin valikus Silvia ära ja vajutasin taaskord edasi. Järgmiseks avanes leht detailse infoga, kontrollisin kiiruga kõik üle ning seejärel kerisin allapoole. Sealt hakkas tasumise osa, mingi ootamatu vorm, kuhu oodatakse mingit kaardi numbrit.

 

Olin hetkeks päris segaduses – kas tõesti saab ainult krediit- või deebetkaardiga tasuda? Mis saab, kui mul kumbagi neist ei ole? Jäädki abita? Kirjutasin Caremate’i infosse, et selle kohta täpsemalt uurida. Vastuseks sain, et tõesti saab selles keskkonnas tasuda ainult deebet- või krediitkaardiga ning see jääb ka tulevikus nii. Soovitati endale lihtsalt pangakaart tellida, lisaks seletati, et raha läheb arvelt maha alles pärast teenuse lõppu. Õnneks olin just ise uue kaardi saanud ja väikse jamamisega sain ka vajaliku funktsiooni töökorda. Sisestasin vajalikud kaardiandmed ning vajutasin nupule „Esita tellimus“.

 

Hetk pärast tellimuse esitamist sain meili, et minu tellimus on tühistatud, kuna antud hooleandja pole saadaval. Sellele järgnes teine kiri, kus soovitati Silvia asemel teist hooleandjat, Allarit. Olin olukorras, kus vajasin abi, seega polnud minu jaoks eriti oluline, kes täpselt seda abi osutab. Niisiis pidin uuest endale tellimuse broneerima, valides see kord hooleandjaks Allari, hetke pärast saabus sellest ka meilile kinnitus. Jäin reedet ootama.

 

Allar saabus reedel mõni minut pärast kümmet. Esimene tutvus tehtud, näitasin talle töö ette, milleks oli toa koristamine. Harja ja mopiga põrand, niiske lapiga pinnad üle käia ning lõpetuseks väike hulk nõusid. Allar tegutses kiirelt ja korralikult, juba poole tunniga olid tal kõik tööd tehtud ja võisime jõusaali minna. Enne minekut aitas ta mind veel ka riietumisel särgi ja jopega. Kasutasime ühistransporti, mis on ratastooliga paras ettevõtmine, eriti kui seda varem teinud pole. Seekord läks asi õnneks ilma suuremate takistusteta, 40 minutit ja olin jõusaalis kohal. Jõusaalis vajasin abi lahti riietumisel ning natukene ka trena¾ööre vahetades, tunni ajaga olid mul kõik harjutused tehtud ning valmis tagasi sõiduks. Ka see läks muretult, kuigi 4 teenuse tundi oli poolel teel koju juba täis tiksunud. Allar tõi mind hiljem ilusti koju ja aitas isegi voodisse. Teenuse lõppu märkis telefoni saabunud teade raha liikumisest minu arvelt Caremate’i.

Üldiselt võtaksin oma kogemuse Caremate’iga kokku valdavalt positiivsete mõtetega. Idee on hea, sest Eestis on väga palju inimesi, kes sellist teenust vajavad, aga paraku on vähe neid, kes sellist teenust endale igapäevaselt lubada saaksid – 10 eurot tunnis on ikka pigem ekstreemseteks juhtudeks, aga kui on abi vaja, siis on abi vaja.


Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi
Caremate teenuse saaja pilgu läbi

Ajakirja tellimine
Ajakiri Vaimupuu Ajakiri ilmub neli korda aastas paberil kui ka kodulehel.
Tellimiseks saada toimetusele e-mail. Loe ajakirja tellimisest lähemalt siin

Fotokonkurss 2018
Ajakiri Vaimupuu ootab vaimupuudega inimestelt fotokonkursile pilte teemal
MINU EESTI. Võistlustööd saada hiljemalt 1. oktoobriks. Konkursi kohta edasi.

Toeta avaldamist
Ajakiri saab ilmuda vaid tänu tublidele toetajatele. Hea kui sul ja sinu firmal on võimalik ajakirja toetada. Loe täpsemalt edasi, kuidas toetada.

 Ajakirja toimetus
MTÜ Vaimupuu, reg.nr. 80334123,
Muhu 9-64, Tallinn 13912
E-mail:
Tel 55 63 4449, Saada sõnum siin

Veebilehe loomine aara.ee

Caremate teenuse saaja pilgu

Caremate teenuse saaja pilgu

Abistaja Allar aitab Janarit jõusaalis Eesti Liikumispuudega Inimeste Liidu Rehabilitatsioonikeskuses on Jõulutunneli abil saadud HUR SmartTouch treeningseadmed, mida saavad kasutada väga erineva sportliku võimekuse ja eesmärkidega inimesed Sügava liikumispuudega Janar Peterson oli nõus jagama oma kogemusi Caremate’i teenuse kasutamisel. Nagu ikka, pole head asjad odavad, ent vajaliku abi Janar sai.

Caremate teenuse saaja pilgu läbi

www.vaimupuu.ee © 2015 MTÜ Vaimupuu » Ajakirja väljaandmine ja üritused